Hvad er Min Side?
Min Side er Djøf Forsikrings selvbetjeningsløsning.
Her kan du:
- Se dine forsikringer og policer
- Se og acceptere aktuelle tilbud
- Se dine skader og anmelde skader
- Sige ja tak til at modtage nyhedsbreve, gode tilbud og nyheder om produkter
- Se og ændre dine personlige oplysninger
- Finde din lokale kontaktperson hos Djøf Forsikring.
Kan jeg se hele familiens forsikringer på Min Side?
Ja, på Min Side har du mulighed for at se alle dine familiemedlemmers forsikringer. I skal blot sørge for, at den person der er blevet indtegnet giver adgang til jer andre. Se vejledning nedenfor.
Hvis I mener, at I allerede har givet adgang til hinanden, men I stadig ikke kan se hinandens forsikringer på forsikringsoverblikket på Min Side, kan du få hjælp på 33 14 30 50 eller kundeservice@kfforsikring.dk.
Jeg vil give/fjerne adgang til at se mine forsikringer
1. Log ind på Min Side
2. Gå til "Min profil"
3. Under "Delte forsikringer" kan du se, hvem du lige nu deler forsikringer med
4. Klik "Ret oplysninger"
5. Giv/fjern tilladelse til at dele dine forsikringer
6. Klik "Gem"
Hvor kan jeg ændre min e-mail, adresse eller telefonnummer?
1. Log ind på Min Side
2. Gå til "Min profil"
2. Klik "Ret oplysninger" under "Kontaktoplysninger"
4. Ret dine kontaktoplysninger og klik "Gem"
Er mine data sikre inde på Min Side?
Ja. Alle oplysninger og al kommunikation foregår via en sikker og krypteret forbindelse, når du er logget ind på Min Side. Derfor forbliver personlige oplysninger som CPR- og telefonnummer mellem dig og Djøf Forsikring.
Kan andre logge på min profil?
Nej, du logger på Min Side med dit MitID, som er din personlige adgang til dine forsikringer, og som du ikke bør dele med andre.