Hvis du har haft en skade på din bil eller hus, kan du vælge at bruge vores fordelsværksteder eller fordelshåndværkere. Her tager vi os af hele regningen, og sender bagefter en opkrævning til dig på din valgte selvrisiko. Du kan altså vælge, om du vil lægge ud for regningen selv, eller bruge vores fordelsaftaler og lade os stå for betalingen.
Sådan bliver din erstatning udbetalt
Der er forskel på, hvordan vi udbetaler erstatning. Det afhænger af, hvilken skade du får dækket.
Erstatning udbetalt til din NemKonto
Ved de fleste skader udbetaler vi erstatning direkte til din NemKonto eller til en anden konto, hvis du har ønsket dette, da du anmeldte skaden.
Erstatning gennem Djøf Forsikrings Erstatningsportal
Har du fået en skade, som er dækket af din Indboforsikring, får du udbetalt din erstatning gennem Djøf Forsikrings Erstatningsportal.
Djøf Forsikrings Erstatningsportal er en online indkøbscentral, hvor du kan få op til 40 % mere for din erstatning. Du får mulighed for at bestille varer og gavekort direkte i erstatningsportalen med høje rabatter.
Sådan gør du
- Når din skade er anerkendt, får du en mail med en opgørelse over din erstatning og et link til Djøf Forsikrings Erstatningsportal.
- Du modtager en sms med din adgangskode.
- Du har adgang til Djøf Forsikrings Erstatningsportal i 30 dage, efter du har brugt din erstatning.
Du har 3 år til at bruge erstatningen
Fra den dag du modtager opgørelsen, har du 3 år til at bruge erstatningen i Djøf Forsikrings Erstatningsportal. Derefter bliver din erstatning automatisk udbetalt til din NemKonto.
Hvor mange gange kan du handle?
Du kan logge ind og handle på Djøf Forsikrings Erstatningsportal, så mange gange du vil. Du har adgang 3 år fra den dag, du modtager linket på mail. Når du har brugt hele dit erstatningsbeløb, lukker din adgang efter 30 dage.
Spørgsmål og support
Har du brug for hjælp til adgangskode, levering eller andet, kan du kontakte vores samarbejdspartner Scalepoint på 70 33 28 28. . De har åbent mandag–torsdag kl. 8.00–17.00 og fredag 8.00-16.00.